زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که میدانید گوگل چندین بار در سال اقدام به بروزسانی هایی برای بهبود نتایج جستجو می کند. بروزرسانی های اصلی برای بهبود نتایج جستجو و قرار دادن محتواهای ارزشمند و مفید برای کاربران در نظر گرفته شده است. آپدیت هسته مرکزی گوگل (Core Update)، تغییراتی هستند که برای بهبود نتایج جستجو و همگام شدن با روند تغییرات وب، انجام می شود. این موضوع ممکن است موجب عدم تغییر رتبه وب سایت شما شود و یا تغییرات مشهودی را متوجه وبسایت شما کند.

 

آپدیت هسته مرکزی گوگل (می ۲۰۲۲): راهنمای متخصصان سئو 5

 

 

 

گوگل در سال 2019 و پس از بروزرسانی هسته مرکزی خود، راهنمایی به عنوان ماهیت تغییرات این بروزرسانی منتشر کرد و از آن روز در تمامی تغییرات گسترده خود، متخصصان را به این دستورالعمل ارجاع داد.

به شما توصیه می کنم قبل از آنکه اقدامی در این رابطه انجام دهید، ادامه این مقاله را مطالعه بفرمایید

 

1) منتظر تغییرات قابل توجهی در نتایج خود (افت یا رشد) باشید.

2) به روز رسانی های هسته مرکزی گوگل، هدف یا مورد خاصی را نشانه قرار نمی دهد بلکه به شکل گسترده برای بهبود کلی سیستم های گوگل طراحی شده است.

3) صفحاتی که پس از این بروزرسانی با افت رتبه مواجه خواهند شد جریمه نمی شوند بلکه پس از رقابت با سایر محتواهای وب که پس از این بروزرسانی منتشر خواهند شد، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

4) تمرکز بر محتوا و ارائه محتوای با کیفیت، بهترین رویکرد برای مقابله با تاثیرات گسترده این بروزرسانی است.

5) به روزرسانی هسته مرکزی گوگل ممکن است هرچندوقت یکبار تکرار شود و برخی سایت ها ممکن است تا نسخه بعدی این بروزرسانی، بازیابی نشوند.

6) بهبودهایی که در آپدیت هسته گوگل انجام می شود، بازیابی وبسایت شما را تضمین نمی کند، با اینحال عدم توجه به این تغییرات و تلاش برای بهبود، به طور حتم عدم موفقیت شما را تضمین می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتوای جدید