افزایش ترافیک سایت

ترافیک وب سایت مهمترین فاکتوری موفقیت یک وب سایت تلقی شده است” ، اما این اظهار نظر دارای شرایطی می باشد. اگرچه ترافیک یک وب سایت یک شریان حیاتی وب سایت است، اما کیفیت ترافیک به مراتب مهمتر از کمیت آن است. البته هر مقدار از ترافیک، بهتر از بدون ترافیک بودن است، اما اگر وب سایت شما ایده آل ترین سایت هم باشد ولی اگر بازدید کنندگان شما به محصولات شما و یا دسترسی کامل به اطلاعات شما نداشته باشند، قطعا در آینده محکوم به شکست خواهید بود.همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که بدون داشتن ترافیک وب سایت در بازاریابی آنلاین ، قادر به فروش بالا در فرصت های بدست آمده نخواهیم بود. “

در این مقاله می خواهیم بدانیم که آیا ترافیک وب سایت در موفقیت وب سایت موثر است ؟! این که بازدید وب سایت شما از چند نفر در روز به چند صد نفر در روز افرایش پیدا کند شاید فوق العاده برای شما هیجان انگیز باشد و در نگاه اول همان چیزی باشد که شما برای وب سایتتان به دنبال آن بودید، اما اگر بازدید کنندگان شما به دنبال چیزی غیر از آنچه که شما ارائه می دهید باشند، جز اینکه ترافیک وبسایت خود را از دست دهید چیزی دیگری ندارد.

teraffic

 برفرض مثال استفاده از سایت های مانند پی سی رنک ، سایت های کلیکی که بازدید کننده در ازای کلیک خود مقداری پول کسب می کند و … جهت افزایش بازدید و رنک سایت. اما به نظر این کارها جز از دست دادن ترافیک سایت چیز دیگری ندارد حتی از نظر رنک سایت. یک تفاوت بزرگ بین ترافیک وب سایت به صورت هدفمند و ترافیک بی هدف وجود دارد و کلید موفقیت وب سایت شما و همچنین داشتن فروش بالای محصولات و خدمات، در گروی درک و فهم رابطه بین هر دو نوع ترافیک وب سایت و چگونگی تاثیر آن بر سود فروش محصولات و خدمات شما می باشد. درک این مسئله برای داشتن نتیجه بهتر از تلاش های شما، بسیار مهم و حیاتی می باشد. ترافیک هدفمند به عنوان یک زیر شاخه از ترافیک وب سایت نیست، چرا که آنها دو موجودیت جداگانه هستند. اگر شما برای بازاریابی وب سایت خود برنامه ریزی کرده اید و به نوع ترافیک اهمیت ندهید، شما خودتان را از ابتدا برای شکست آماده می کنید. ترافیک هدفمند وب سایت مانند”جام مقدس” برای مدیران وب سایت می باشد. البته برای مدیرانی که می خواهند نتیجهء خوبی از فروش محصولات و یا خدمات در وب سایت خود داشته باشند. این موضوع یک مفهوم کاملاً ساده دارد؛ شما برای وب سایت خود ترافیک می خواهید. در غیر این صورت وب سایت شما در تاریکی فضای مجازی بدون بازدید کننده باقی خواهد ماند. باور کنید یا نه، مردم وقتی وارد وب سایت می شوند اگر سرنخی از اطلاعاتی که به دنبال آن می گردند نباشد کمتر از چند ثاینه وب سایت را ترک می کنند. (البته یک استثنا وجود دارد که آن هم طراحی قالب وب سایت می باشد که اگر عالی باشد و کوچکترین اطلاعات هم برای بازدید کننده نداشته باشد باعث ماندن بازید کننده در وب سایت می شود.) پس نحوه ی ارائه و مکان قرار گیری مطالب در وبسایت مهم است. به همین دلیل است که بسیاری از وب سایت های موفق به باکس های قالب که در فوتر و یا سایدبار قرار می گیرند اهمیت میدهند، با این کار به معرفی بهتر سایت و یا معرفی بهتر خدمات به بازدید کننده کمک می کنند. و این کار باعث هدفمند شدن ترافیک میشود.

web maintenance
seo
teraffic
چرا بازدید سایت را وب تنان بخرم؟
 

در حالت عادی شما باید هزینه های سنگین تبلیغات بنری، کلیکی و کمپین های تبلیغاتی پر هزینه ای ایجاد کنید تا بتوانید چنین اعتباری را برای وب سایت خود ایجاد نمایید! در حالی که به کمک سایت بازدید ما، می توانید با هزینه بسیار کمتر، همین ترافیک سایت را برای برند خود به وجود بیاورید. کلیک اول با سابقه چندین ساله و تجربیات فراوان در زمینه بازدید سایت و آشنایی کامل با الگوریتم های گوگل، تلاش دارد طبیعی ترین و موثرترین نوع بازدید را در اختیار کاربران خود قرار دهد. دریافت بهترین بازخورد به کمک ایجاد ملاک های رضایت کاربر نظیر کاهش بانس ریت، افزایش زمان حضور کاربر، کلیک روی لینک های دلخواه و غیره از جمله مهمترین امکاناتی است که از طریق استفاده از خدمت خرید ترافیک سایت کلیک اول در اختیار خواهید داشت.

اهمیت افزایش ترافیک سایت
 

فرقی نمی کند که شما چه نوع خدمات و محصولاتی را به مشتریان خود ارائه می دهید. هر اندازه هم که وب سایت شما خوب و باکیفیت باشد اما تا زمانی که قادر نباشید بازدید واقعی برای آن دریافت کنید، تلاش های شما بی نتیجه مانده و سودی در پی نخواهد داشت. از همین رو یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت کسب و کارهای آنلاین، عدم موفقیت در افزایش ترافیک سایت است. مشکل اصلی چنین وب سایت هایی دیده نشدن توسط کاربران فضای مجازی می باشد. چنانچه مدیران این وب سایت ها بتوانند در رابطه با افزایش بازدید سایت موفق عمل کنند این امکان را خواهند داشت که ترافیک واقعی و هدفمند را به سمت وب سایت خود جذب نمایند.


تفاوت های بین ترافیک وب سایت به بی هدف و صورت هدفمند ، اشاره می کنیم: ترافیک وب سایت به صورت بی هدف، به زبان ساده معمولاً به بازدیدکنندگانی گفته می شود که از وب سایت شما بازدید کرده و یا از طریق تبلیغات وب سایت شما در مکان های دیگر با شما آشنا شده که از دید آنها مطالب و محتویات وب سایت شما و یا محصولات و خدمات شما برای آنها واجد شرایط نمی باشد. اینها معمولاً افرادی هستند که از طریق وب سایت ها که دارای تبلیغات کلیکی هستند و اعضای آن وب سایت به ازای هر کلیک برای دریافت پول بر روی آگهی وب سایت تجاری آنلاین شما کلیک می کنند. این بدان معنا نیست که هیچ علاقه ای به محصولات و یا خدمات شما داشته و یا اطلاعات موجود در وب سایت برای آنها جذابیت دارد. ترافیک وب سایت هدفمند معمولاً در صورتی که از راه هایی مانند موتورهای جستجو، خبر نامه ، ایمیل و یا حتی از طریق صفحه فروش و تبلیغات و بنرها به وب سایت هدایت شود، در واقع واجد شرایط بوده و مفید خواهد بود. این نوع ترافیک وب سایت به طور کلی شامل افرادی است محصولات و خدمات و همچنین اطلاعاتی که وب سایت شما ارائه می کند، برای آنها جذاب بوده و برای اثبات آن، اقدام به فعالیت نیز می نمایند.


پس اکنون که با این توضیحات داده شده به تمایز بین ترافیک بی هدف و ترافیک هدفمند وب سایت پی بردید، قادر به تشخیص و درک این موضوع خواهید بود که چرا ایجاد ترافیک وب سایت به صورت هدفمند، بسیار مهم می باشد. آیا می توانید تصور کنید که شما صاحب وب سایتی هستید که هدف آن وب سایت فروش تجهیزات بازی گلف می باشد و بازدیدکنندگان وب سایت شما هم مطلقاً هیچ علاقه و تمایلی به بازی گلف ندارند. فکر می کنید چقدر شانس برای ماندن افراد در وب سایت شما بیشتر از یک دقیقه است، ویا چند درصد ممکن است که این افراد تبدیل به مشتریان وب سایت شما بشوند. بنابراین وجود 100 بازدیدکننده که در گوگل به دنبال وب سایتی هستند که اقدام به فروش تجهیزات گلف می کند، مطمئناً بهتر از داشتن 1000 نفر که فقط به دلیل پرداخت پول به ازای کلیک، علاقمند به بازدید از وب سایت شما هستند.

web maintenance
traffic

 به همین دلیل رتبه ترافیک که از طرف گوگل هدایت می شود بسیار بالا می باشد، دلیل آن این است که هر کسی برای یافتن وب سایت مورد نظر خود، ملزم به انجام جستجو در گوگل شده و برای یافتن اطلاعات و یا محصول مورد نظر خود در گوگل جستجو و بررسی انجام داده است. در نتیجه ترافیک وب سایت با کیفیت بالا به معنی فروش بهتر محصولات و یا خدمات ارائه شده شما می باشد. نه تنها ترافیک هدفمند وب سایت منجر به بهبود conversion rate می شود بلکه حرف آخر در ایجاد ترافیک وب سایت با حجم بالا برای وب سایت تجاری و بازاریابی آنلاین شما را میزند. اگر وب سایت شما حاوی مطالب خوب و اطلاعات مفید باشد، به بازدید کنندگان سایت شما این امکان را می دهد که مطالب وب سایت شما و یا اطلاعات مربوط به وب سایت تان را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یا تویتر به اشتراک بگذارند. مطمئناً این روش بسیار قوی عمل می کند و منجر به هدایت ترافیک بیشتر، مستقیماً به وب سایت شده و بک لینک بوجود می آید. در واقع نیازی به انجام کار فوق العاده ای در این مورد از طرف شما نخواهد بود. ترافیک وب سایت به صورت بی هدف چنین امتیازی به شما نخواهد داد؛ دلیل آن هم ساده است، بازدیدکنندگان هیچ نوع سرمایه گذاری بر روی محتوای وب سایت شما و اطلاعات ارائه شده در آن نخواهد کرد. زیرا که واقعاً به اهداف وب سایت شما و یا هر آنچه که شما برای گفتن دارید ، علاقه ای نداشته و به اشتراک گذاری آن با دیگران نیز تمایلی نخواهند داشت. همانطور که می بینید بین ترافیک هدفمند وب سایت و ترافیک بی هدف تفاوت بزرگ و عمیقی وجود دارد . امیدوارم که حالا متوجه شده باشید که چرا باید ترافیک هدفمند برای وب سایت خود ترجیح دهید. مزیت هدایت ترافیک هدفمند وب سایت ،برای بازاریابی آنلاین شما در واقع بدست آوردن سود سرشار از فروشی است که هرگز نمی توانید آن را از ترافیک های بی هدف وب سایت بدست آورید.

محتوای جدید