بسته های طراحی سایت

بسته های طراحی سایت 21

 

طراحی وبسایت شرکتی

یکی از رایج ترین و محبوب ترین انواع سایت های اینترنتی وبسایت شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات است. هر شرکتی نیاز دارد تا حوزه فعالیت خود را به مشتریان بالقوه خود معرفی کرده و در راستای گسترش بازار و فروش محصولات و خدمات خود تلاش کند. یکی از بهترین راه ها برای معرفی برند شرکت ها و موسسات تولیدی، بازرگانی، فروش و … راه اندازی وبسایت اینترنتی است. شرکت ها و موسسات میتوانند با داشتن یک وبسایت اینترنتی محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

 

 

 

طراحی وبسایت فروشگاهی

فروشگاه های اینترنتی یکی دیگر از محبوب ترین و رایج ترین انواع وبسایت های اینترنتی هستند. از طریق یک وبسایت فروشگاهی شما میتوانید، فارغ از جغرافیای مشتریان به فروش محصولات خود بپردازید. محبوبیت خرید اینترنتی، در میان مردم روز به روز در حال افزایش است و همین مورد باعث شده تا داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای هر کسب و کاری، لازم و ضروری به نظر برسد. امروزه مردم ترجیح میدهند محصولات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و درگیری با ترافیک و شلوغی و … از داخل خانه و از طریق اینترنت سفارش دهند.

بسته های طراحی سایت 23
بسته های طراحی سایت 25

 

 

طراحی وبسایت مجله خبری

امروزه با گسترش استفاده از تلفن های هوشمند و محبوب تر شدن اینترنت در بین اقشار مختلف، اکثریت جامعه، اخبار روز را از طریق وبسایت های خبری دنبال میکنند. در کشور ما نیز خبرگزاری های اینترنتی و وبسایت های خبری تفریحی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و روز به روز نیز بر محبوبیت آنها افزوده می شود. از آنجایی که درصد بسیار زیادی از ترافیک وبسایت های خبری از طریق موتور های جستجوگر تامین می شوند، بهینه بودن این وبسایت ها بسیار حائز اهمیت است و باید در مرحله طراحی وبسایت مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

طراحی وبسایت شخصی

اگر به دنبال معرفی بهتر خود در فضای اینترنت هستید، ما به شما طراحی سایت شخصی را پیشنهاد میکنیم. در یک وبسایت شخصی شما میتوانید به سادگی خودتان را معرفی کنید، از تخصص هایتان بگویید، نمونه کارها و پروژه های خود را ارائه بدهید و با مخاطبانتان ارتباط موثرتری برقرار نمایید. داشتن یک وبسایت شخصی برای تمامی افرادی که در یک حوزه کاری بصورت تخصصی فعالیت میکنند شدیدا پیشنهاد میشود. زیرا به شما کمک میکند به برند شخصی خود اعتبار بیشتری ببخشید و رسمیت بیشتری به حوزه فعالیت خود بدهید.

بسته های طراحی سایت 27
بسته های طراحی سایت 29

 


طراحی سایت فروش دوره های آموزشی

این روزها آسان ترین راه، برای یادگیری هر چیزی، دسترسی به اینترنت است. سرعت و سهولت استفاده از اینترنت سبب شده تا اکثر افراد در فضای اینترنت به دنبال سوالات و مفاهیم مورد نظر خود بگردند. امروزه آموزشگاه های آنلاین و دوره های ویدیویی موجود در اینترنت به سرعت در میان مردم محبوب شده است و به همین دلیل تعداد این آموزشگاه های آنلاین روز به روز در حال افزایش است. بهره مندی از یک سایت فروش دوره‌های آموزشی میتواند کمک شایانی به دسترسی دانشجویان آموزشگاه هایی که هنوز به صورت سنتی فعالیت میکنند بکند.